Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!

Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KÖPA MIN NYA BOK + PLASTGUBBE!

tisdag 25 september 2012

"VARNING! HEN-FEST"

Signaturen "Jowl!" observerade att det står "WARNING! HEN PARTY" på Party Poppers-förpackningen (som jag skrev om i förrgår). Mycket intressant. Ett par sminkade läppar i en varningstriangel illustrerar detta. Jag undrar vad som menas.


Idag är Far & Son i Metro. Läs nätupplagan här!


Foto: Kim Nilsson.

6 kommentarer:

  1. Hen party är engelska för möhippa. Så det är säkert tänkt att vara lite skojigt på nåt sätt

    SvaraRadera
  2. Hen party betyder möhippa.

    SvaraRadera
  3. Jag glömde att Google fanns.

    SvaraRadera
  4. ja precis... 2018... det kan inte stämma va?!

    SvaraRadera