Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 15 september 2012

Idag: Arkiv Samtal del 10! Jag pratar med Henrik Bromander och Aggro om mat. Vi snackar om färdigrätter, chili-snacks och drar ovanligt mycket skämt om sperma.

Nu kommer avsnitt nio av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator. Om du inte vill ladda ner detta program, får du hitta en lösning på egen hand. Fråga inte mig.


Henrik Bromander.


Aggro.

I det tionde avsnittet har jag för första gången två gäster. Aggro och Bromander. Henrik Bromander och jag (samt Johannes Nilsson) drev tillsammans en mat-tidning på nätet som hette Smak. Kolla in den här.

10 kommentarer:

  1. Den här podden borde heta ARKIV MATSAL.

    SvaraRadera
  2. Finns en app vid namn "Instacast" (iPhone & Android) som är ett trevligt substitut till iTunes där du kan prenumerera på podcasts. Fördelen med appen är att den känner av när du är uppkopplad mot ett nätverk och laddar då ner dina prenumerationer för senare lyssning.

    SvaraRadera
  3. Du borde intervjua Frej. Går han med på det? eller är han too cool for pods? låt oss få svar på detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frej är en upptagen man men han kommer att vara med i podden vid ett senare tillfälle. Han ska besöka simon i Japan, och då kommer han att vara med iaf.

      Radera
  4. FYI: Då göteburgare serverades i bamba under min uppväxt bestod dessa av: hamburgebröd, en falukorvsskiva, potatismos och remouladsås.

    SvaraRadera
  5. Arkiv samtal del nio och tio. Lyssnade på rasten på jobbet det var så bra att jag övervägde att låtsas försova mej på min trettiominuters rast.

    SvaraRadera
  6. Riktigt bra avsnitt, gör en ny Podcast med er tre.

    SvaraRadera
  7. Kan du inte göra en podd med Beebop? Du pratar om honom flera gånger!

    SvaraRadera
  8. Gillade det här avsnittet mycket! Gärna fler podcasts med Bromander & Aggro!

    SvaraRadera
  9. Bra att plocka likheten mellan lunch xpress och maten på X2000 eftersom Mannerström gjort den med!

    SvaraRadera