Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 23 september 2012

Poppers! Topp-3-countdown-lista!

#3: Alkylnitriter. Halvkul att sniffa. Man blir lite yr. Det sägs att anus vidgas, men jag har inte märkt något.


#2: "Party Poppers". Jag har köpt "Party Poppers" två gånger den här helgen. Först till en kompis inflyttningsfest, sen i 33-årspresent till en annan kompis. Jag har bara ett ord att säga om Party-poppers: Festligt.


#1: Jalapeño-poppers. Numera mest känt under namnt "Chili cheese". På gamla gatukök (även i Sverige) gick detta snack under namnet "poppers", vilket man fortfarande kan se på vissa ställen. Poppers är den snabbnmat jag är mest inne på för tillfället.


3 kommentarer:

  1. Sjukt att du får in Jalapeño-poppers i näsan!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, om jag står i kön på donken och har beställt ett gäng chili cheese, och så kommer du fram och snor dom. Jag vänder mig om och frågar, vem fan är du? Vad svarar du då? ;) hehe. Full clip... Ville hitta på nåt fyndigt, fick panik haha..

    SvaraRadera
  3. Står det "WARNING HEN PARTY" på party poppersen eller?

    SvaraRadera