Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 8 september 2012

Idag: Arkiv Samtal del 9! Jag pratar med Adam Svanell om smeknamn, likör och om att döda en jävel.

Nu kommer avsnitt nio av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Om länken inte ovan inte funkar för just dig, får du ladda ner iTunes. Om du inte vill ladda ner detta program, får du hitta en lösning på egen hand. Fråga inte mig.


Nionde gästen i programmet är Adam Svanell. Adam har en Wikipedia-sida, vilket förenklar för mig som bloggare. Han "är en svensk kulturjournalist, filmare och författare. Han ingår i redaktionen för Magasinet Novell och är skribent i Svenska Dagbladet." Adam har även en hemsida, vilket förenklar för mig som bloggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar