Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 27 juni 2012

Möt mig i sommar...

Jahapp, då var det dags för det årliga inslaget som går ut på att jag listar mina planer inför sommar och höst.


1. Jag rappar på Barbro i Stockholm nu på fredag (29:e juni). Läs mer här!

2. Jag medverkar i den populära podcasten "Värvet". Avsnittet med mig släpps på tisdag. (3:e juli).

3. Jag rappar på Mascot i Malmö. Det rör sig givetvis om min omåttligt populära krogshow "Till bords med Simon G". (20:e juli).

4. Jag ska besöka Degeberga samlarmarknad. Detta är inget "offentligt framträdande", jag ska bara vara där och spana efter serier och förpackningar. (22 juli).

5. Jag spelar med Far & Son på Emmabodafestivalen. (28:e juli).

6. Jag rappar på Babel i Malmö. Det är en onsdag. (15:e augusti).

7. Jag rappar på klubben "Full clip" i Göteborg. I samband med detta kommer jag även att ha en liten "Q&A". (31:a augusti).

8. Jag pratar om min bok "Död kompis" på Bokmässan i Göteborg. Jag kommer även att signera böcker vid ett antal tillfällen under mässans dagar. Föredraget är på söndagen kl. 14:30 - 14:50. (30:e september).

Efter Bokmässan åker jag till Tokyo och stannar där fram tills årsskiftet.

Vi ses på fredag på Barbro. Kvällens drink är Brass monkey. Jag postar denna favorit i repris, så att ni lär er mer om denna dryck.






9 kommentarer: