Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 7 juni 2012

Kung Kokos



Idag vaknade jag vid tiotiden och kom inte igång med att jobba förrän vid 13-snåret. Jag kunde inte uttyda någon tydlig anledning till mitt beteende. Periodvis är jag väldigt disciplinerad och ibland är jag rätt slapp. Ursäkter som "sommar" och "halvsemester" brukar dyka upp i huvudet.

Den norske journalisten Øyvind Holen har skrivit om min bok "Död Kompis".

"Sorg har sjelden sett så bra ut."

Läs mer här!

Idag har jag lyssnat på Björn och Beebop från Slagsmålsklubben som väljer låtar i P3. Det var fräsigt. Dom spelade bland annat "Summer camp" (del 1) av Las Palmas (min storebror gästar låten som loop-makare, här under artistnamnet Kung Kokos).

Lyssna här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar