Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 17 juni 2012

Far & Son-spelningen recenserad av Aftonbladets festivalblogg

Sandra Wejbro på Aftonbladets festivalblogg skrev om gårdagens spelning.

"Far & Son (Frej Larsson och Simon Gärdenfors) gör nån slags buskis-hiphop och slår sönder en kokainpinata på scen. Alltså, jag vet inte om det är min trötthet som talar, men fan, jag skrattar. Nu har vi även haft aktieregn och utdelning av bronskondom där priset är att få ha sex med Far & Son (citat: ”Far & Son slickar ditt anus till extas”). Humorn är väl inte för finkänsliga öron direkt."



Här slår vi ut golfbollar mot publiken.



Här gästar Unni Håkansson scenen med sin refräng på "Bronsfeber".

Klicka för större bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar