Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 4 juni 2012

Kan någon hjälpa mig att hitta en japansk tecknad film på Youtube



Jag och några kompisar har snöat in på den tecknade serien Oishinbo, som jag skrivit om för länge sen här på min blogg. Jag försöker hitta klipp från den animerade TV-serien på Youtube, men kammar noll. Någon som hittar?

Edit: Tack dennis M m.fl!


TV アニメ 「美味しんぼ」 第... by dr0scout1

6 kommentarer:

  1. YouTube is not the place too be it seems :P https://www.google.se/search?q=oishinbo+anime&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a#hl=sv&gs_nf=1&ds=yt&pq=oishinbo%20anime&cp=5&gs_id=z&xhr=t&q=%E7%BE%8E%E5%91%B3%E3%81%97%E3%82%93%E3%81%BC&pf=p&safe=off&client=firefox-a&hs=n3B&rls=org.mozilla:sv-SE%3Aofficial&tbm=vid&sclient=psy-ab&oq=%E7%BE%8E%E5%91%B3%E3%81%97%E3%82%93%E3%81%BC&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=7a8c6541c827cde6&biw=1366&bih=677

    SvaraRadera
  2. http://www.dailymotion.com/video/xbrirf_yy-yyy-yyyyy-y102y-y-yyyy-vs-yyyy_shortfilms

    SvaraRadera
  3. Verkar vara hela avsnitt :) Jag översatte Oishinbo i google translate å gjorde en google videosökning på 美味しんぼ :D

    SvaraRadera
  4. Andreas Högberg5 juni 2012 kl. 10:24

    Jag har första avsnittet dubbat på engelska någonstans. Mkt bra serie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad? Jag vill ha det! Kontaktar dig på Facebook

      Radera
  5. Icke dubbat men textat.

    SvaraRadera