Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 15 juni 2012

Bokhora



Johanna Karlsson på Bokhora recenserar "Död kompis".

"sjukt snyggt paketerad. [...] Det är jättesnyggt. [...] Det är närgånget och rörande [...] som jag skrev i förmiddags är bilderna väldigt talande, målande, liksom fulländade i vad de vill kommunicera. Jag läser i både bild och text och jag älskar det."

Lär mer här.

Johanna Lindbäck på Bokhora skriver också lite om "Död kompis":

"Den boken / boxen var så sanslöst snygg (ni MÅSTE gå till en bokhandel och SE på den!)"

Om man inte bor nära en bra bokhandel får man nöja sig med att kolla på Youtube-bläddringen här.

Nu drar jag till Hultsfred. Hääääng meeed!

1 kommentar:

  1. Du ser så sjukt obekväm ut i "youtube-bläddringen",gör dig bara ännu mer charmig. Ska försöka hitta din bok i uppsala och jag ser fram emot emmaboda spelningen i juli.

    SvaraRadera