Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 25 januari 2012

Vad ska vi göra ikväll?

Det är typ nyårsdagen i Saigon. Idag har vi gått omkring i staden. Allt var stängt utom en butik som säljer kläder av märket Kappa och några matställen. Jag och mina vänner bor utspridda på diverse hotellrum nära varandra. Eftersom Facebook inte funkar och vi inte kunnat köpa sim-kort idag får vi kommunicera här. Vad "händer" gänget?

6 kommentarer:

  1. Jag är lite full kanske, men jag har lyssnat på tre låtar av skivan och tycker den e sjukt grymm!

    SvaraRadera
  2. Bäst är ju bronsfeber och nyfiken brun! :)

    SvaraRadera
  3. Ääääääälskar skivan, redan innan jag hört den. lol

    SvaraRadera
  4. Det går att komma åt fejset i Vietnam! Googla trailsurfers och gå in på deras sida så finns där under fliken Vietnam, funkade när jag var där iaf! Surfar från telen nu så jag kan inte länka tyvärr... Tack för sushi ep btw, kärlek!

    SvaraRadera
  5. sa ju det arg kille27 januari 2012 kl. 19:55

    ACCEPTERA MIN FRIENDREQUEST

    arg_kille

    SvaraRadera