Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 19 januari 2012

Far & Son släpper nytt, Pjosk Spjozyoll, Bulgur King... och lite pilsner

Mycket skoj på gång just nu.

1. Aggro meddelar att han håller på att klippa ihop en web-TV-show från vår kalifornienresa i somras. Första delen planeras att bli klar i dagarna.

2. Jag åker till Göteborg imorgon för att kolla på P3 Brons-galan på lördag. Far & Son är märkligt nog inte inbjudna att uppträda, men Frej ska köra med Maskinen. Dom har bjudit med med några muntra snyltgäster.

3. På måndag drar jag till Vietnam och är borta i tre veckor. Det är inte lönt att försöka bryta sig in i min lägenhet. Den kommer att vaktas av min mamma, bland annat.

4. Far & Son släpper 6-spårs-EP:n "The Sushi USB EP" inom kort. Vi väntar på ett definitivt släppdatum, men det snackas om att den kommer att dyka upp på Spotify inom en handfull dagar.

5. Min serieroman "Död kompis" är nu på tryck i Kina och kommer att släppas i april. Releasefesten blir med stor sannolikhet i Stockholm den 28:e april. Skriv in med blyerts i kalendern redan idag.

Två saker till:

* Det visade sig finnas en Bulgur King i Trabzon, Turkiet. Tack Robin Oljelund Kjellberg för den infon.


* Svaret på gårdagens fråga är "Pjosk Spjozyoll". Tack Axel Sundberg för den infon. Jag måste prata med Aggro om vi ska köra vidare på "Pjosk Spjoli" eller byta namn på vår humorduo.

1 kommentar:

  1. Pjosk Spjozyoll, som sagt...

    F ö finns det en stad i Turkiet som heter Batman. Bara en sån sak.

    SvaraRadera