Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 15 januari 2012

Det här kommer att göra ont


Katten Nisse har den sjukaste officiella hemsidan på hela internet just nu. Introt är bara sepe. Där kan man läsa att en storfilm är på gång med Nisse. En spelfilm med 3D-animationer som ska släppas i år. Dock tror jag inte att det kommer att bli av. Det finns inget på t.ex. Imdb som antyder att en sådan film kommer att ha premiär i år. Om den kommer, kommer jag att se den, och jag kommer att må dåligt över det.

5 kommentarer:

  1. Nisse-film eller inte Nisse-film... Förvirring... De har väl gjort som alla andra och blandat ihop honom med den där andra katten...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nisses egna officiella hemsida kan väl inte blanda ihop honom med Gustaf?

      Radera
    2. Alla kan! Universum kan. Alla i universum kan. Är det något alla i universum kan så är det att blanda ihop Gustaf och Nisse. Titta här till exempel! http://www.mezzacotta.net/garfield/?comic=600

      Radera
  2. jag är mållös. det var konstigt.

    SvaraRadera