Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 12 mars 2014

Vinnaren i anagram-tävlingen är...

Tobbe Ström!



Tobbe kastade om bokstäverna i mitt namn (Simon Gärdenfors) och fick fram meningen "Norrmän fes godis". Grattis Tobbe! Du har vunnit ett fullbordat samlag med min biologiske son.

Analys av resultatet:

Kommentarfältsfavoriten "Inom drogens sfär" (av Albin Ahlberg) var förvisso mycket bra, men tävlingen gick ut på att vara roligast. Har personligen tröttnat lite på drogreferenser efter att själv ha tjatat ut detta ämne under en 15-årsperiod."Modern fräsig son" (av Patrick Ljung) kändes som en väldigt träffsäker slogan för mig, men framkallar inte riktigt lika mycket fniss som andraplatsen "Fräs snor ned i gom" (av Mackan Backlund), som jag länge tänkte utse till vinnare. Jag brukar inte uppskatta fis-humor och därför tänkte jag först diskriminera meningen "Norrmän fes godis" på ren vana. När jag verkligen kände efter och lyssnade till mitt hjärta, var det ändå "Norrmän fes godis" som jag tyckte var roligast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar