Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 27 mars 2014

Jag i glasögon

Det sägs att Hitler väldigt sällan lät sig fotograferas i glasögon, då han ansåg detta vara ett tecken på svaghet. På det sättet är vi lika, han och jag. Här är ett av de få foton på mig "fresh of the plane" iförd glasögon poserandes med en massa musikintresserade ungdomar.



Quincy Jones III, Christoffer Söderstjerna, Herbert Afasi Munkhammar, Frej Larsson, Mawuli Kulego, Simon Pauli Jokela och Kabiru Bello. Foto: Eboi.

1 kommentar:

  1. billiga glasögon

    Så fungerar tjänsten: Du får hem en frankerad förpackning med posten; Du bifogar recept & båge; Din beställning kvalitetssäkras; Glasen tillverkas & slipas

    to get more - www.glasen.se

    SvaraRadera