Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 14 mars 2014

Göteborg - Ett slappt in och ut

Sitter nu på tåget på väg hem från Göteborg. Igår åkte jag till Kortedala torg där jag först åt middag på Restaurang Torgkrogen Kow Loon. Njöt av att sitta där ensam med en Starobrno och en General Tsao's.



Det kom en hel del folk till mitt författarbesök på Kortedala bibliotek. Babblade på i en timme om mina serier och svarade på frågor från den vänliga publiken.



Efter det åkte jag till Flygarns Comedy Club och gjorde ett inhopp som hemlig gäst. Jävligt mysigt ställe och en tacksam publik. Drack lite öl med komiker, många gäster från Stockholm var där bland annat Pelle Helgesson. Aggro följde med till mitt rum på Hotell Göteborg där vi satt ett tag och pratade om "livet". På morgonen åt jag en våffla med sylt och grädde. Denna gång fick man inte göra våfflan själv, utan man värmde den helt enkelt i en brödrost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar