Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 24 mars 2014

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 89! Katten Nisse-samlaren Monika Goj och Mr Cool är gäster!

Nu kommer avsnitt 89 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_89.mp3

Detta avsnitt börjar med att jag och Anton Magnusson pratar länge och ingående om onani. Efter detta kommer ett inslag där jag träffar Katten Nisse-samlaren Monika Goj och ni får höra min Nisse-samling kompletteras i realtid. Efter det pratar jag och Anton om onani igen. Nedan får ni se bilder på Anton, Monika och hennes hemmagjorda, förhistoriska Nisse-tidningar.











5 kommentarer:

  1. Har Mr. Cool bara en tröja eller många likadana?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ps. Elhuset det talas om i Hjärup, är det elhuset med STYV-klotter?

      Radera
    2. Hade varit mycket passande.

      Radera
  2. Nåt fel på eufonilänken! Denna funkar: http://www.eufoni.se/as/pod/Arkivsamtal_89.mp3

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera