Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 5 mars 2014

Man vet att ens podcast har blivit stor när en norrman trycker upp sin egen t-shirt med logotypen och låter fotografera sig själv med den i Afrika



"Hei! Eg høyrer mykje på podcasten din, og tykkjer den er kjempebra. Difor har eg lyst på ei lyseblå t-skjorte med Arkiv Samtal-logoen på. Men, sidan du ikkje har dette i din concept store, ser eg meg nøydd til å lage ho sjølv. Og for å gjere det, treng eg ein versjon av Arkiv Samtal sin logo med litt høg oppløysing. Er dette noko du kan sende meg?"

"Eg har fått t-skjorta, og den vart superbra. Det skal liggje vedlagt eit bilete av meg med skjorta på, framfor ein sørafrikansk landsby. Beklagar at eg ser litt trøytt ut, klokka var kring kvart over seks. Medan eg var i denne landsbyen, høyrte eg mellom anna på avsnitt 76, med Michel Sanchez. Ordentleg bra avsnitt, og skikkeleg kult at de nemnde både Mitch Hedberg og Steven Wright."

– André Bech Ottesen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar