Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 8 december 2011

LOL!



Nästa vecka har jag ett mindre dj-set på Kvarnen i Stockholm. Jag kommer att rappa några väl valda rader i micken. Jag kommer även att dricka "starköl". Kom dit och ha roligt med oss. Jag citerar Facebook-eventet som du hittar här och gärna får attenda:



LUCIA-LOL med Simon G. på O N S :D A G!

#
den 14 december 2011
#
Tid
21:00 till 02:30

Beskrivning

☃ ☃ ☃ LUCIA-LOL PÅ O N S :D A G ☃ ☃ ☃

Dags att öppna lucka 14 i kalendern = BAR/KLUBB/FEZT i kvarnens källare.

Xklusiv musikalisk påhälsning av Simon G, aka Simon Gärdenfors aka ena halvan av Far & Son samt ena halvan av Las Palmas; i ett all-inclusive-set DJ vs Rap (...dvs lite rap i micken + lite skivspel). Rent allmänt: MUSIQUE FANTASTIQUE all night long avec Blini Lublin & Simon G. Pepparkakor till tidiga gäster!!! och alla som vill får göra en luciateckning :D

Öppettiderna är 21 till 02.30
Inträdet är 0:- *OMG*
Dock kostar garderoben 20:- *LOL*

FEZT FEZT BÄZT BÄZT
❅ ❅ ❅ ❅ ❅ ❅ ❅ ❅ ❅ ❅ ❅

Verkar vara 21-årsgräns.

2 kommentarer: