Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 12 december 2011

Låtarna jag ska köra på onsdag

Jag håller på att förbereda mitt DJ-set med rapping, som jag har på Kvarnen i Stockholm på onsdag.

Egna låtar jag planerar att köra:

* [sneak-preview-verser ur] "Nyfiken brun" och "Bronsfeber" (över Cali Swag Districts "Teach Me How To Dougie"-instrumetal)
* [vers från] "Partytricks" [och sneak-preview-vers från en låt med arbetstiteln] "Du är mina tankar" (över Biggies "Hypnotize"-instrumental)
* "Elda med papper" (över Justin Biebers "Baby"-instrumental)
* "Den politiska debatten"
* "Pappa kan själv", "Far & Son-preestyle" och [min vers från] "Jag kunde inte bry mig mindre" (över Clipses "Mr. Mee Too"-instrumental)
* "Fullbordat samlag"
* "Simme"

Adras låtar jag planerar att spela:

* "Girls" av Red Café (feat. OX & RIZ)
* "Mad again" av South Rakkas Crew (Boy 8-bit remix)

...och mycket mer.

Gå med i Facebook-evenemanget här!

9 kommentarer:

  1. Hur dags tror du att du sätter igång?

    SvaraRadera
  2. Jag kör nog igång vid 22-snåret.

    SvaraRadera
  3. Jävlar vilken legend du är!

    SvaraRadera
  4. I was going to resist but how can I? I will be there but this time I will as late as I can be. You won't even notice my presence. I will be invisible in the crowd.

    SvaraRadera
  5. Hört Kurious Oranj? http://www.youtube.com/watch?v=kkpnGxxZ-wA

    SvaraRadera
  6. Nu har jag hört lite av den, men jag gillade den inte. "Nyfiken brun" anspelar på "Jag är nyfiken gul/blå"-filmerna.

    SvaraRadera
  7. hm, mästerverk faktiskt. Den anspelar också på dom

    SvaraRadera
  8. Låten mjukost då? Jag har bara hört den i ett youtubeklipp. Tror jag gillar låten, eller så är det den sköna stilen att sitta ner i en solstol o sjunga den live för en liten publik som gör den bra.

    SvaraRadera