Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 30 december 2011

Jag rökte hasch med ungdomar

På väg hem från domarjobbet igår rökte jag hasch med ungdomar. Ett gäng killar kom fram på tunnelbaneplattformen och berättade att dom gillade min musik väldigt mycket. Dom tog fram en stor spliff och frågade om jag ville röka med dom. Jag röker väldigt sällan nuförtiden och var inte sugen, så jag tackade nej. Jag såg den djupa besvikelsen i deras ögon. Dom berättade om hur länge dom velat göra detta. Jag kände att "vafan, jag kan väl unna dom det här". Jag tog några bloss och poserade rökandes med killarna på mobilfoton. Dom blev glada och sa att dom inte skulle sprida bilderna. Jag tog farväl och sa "Det var kul att träffa er... och ni får lägga upp dom här bilderna på Facebook och tagga mig om ni vill". Ett litet steg för mig, ett stort steg för mänskligheten.

13 kommentarer:

  1. Du gjorde det med mig i Norrköping när jag var 17 haha... Dock var det 5-6 år sen.

    SvaraRadera
  2. Du skulle åtminstone ha festat med mig i Norrköping också för typ 5-6 år sen, men jag bjöds aldrig med hem till SMK för efterfest :(

    SvaraRadera
  3. Go grej, hälsa Frej.

    SvaraRadera
  4. Friskt vågat!!! & väluppfostrad pojke, den där Simon!

    SvaraRadera
  5. Varför röker du inte längre? :(

    SvaraRadera
  6. Du är fan mänsklighetens motsvarighet till naturens stenar.

    SvaraRadera
  7. Fint gjort, på riktigt

    SvaraRadera
  8. Jag har tröttnat på att röka. Gör det bara 5-10 gånger om året kanske. Jag vill vara skärpt när jag tecknar.

    SvaraRadera
  9. det är därför vi älskar dig simon. <3

    SvaraRadera
  10. Tsssssssssssssssssssssssssssss...

    SvaraRadera
  11. Kan ta några munbloss för imagens skull!

    SvaraRadera