Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 6 december 2011

Far & Son live med mera!



För nya läsare av bloggen (jag har dubblat antalet läsare det senaste året) kan jag berätta att "Far & Son" är ett hiphopband bestående av Simon G och Frej Larsson.

Jag citerar Facebookeventet som du hittar här!

Video West Fest- Dj-set av SMK | DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN | FAR & SON [live]

Värmekyrkans Foajé/Källare Holmentorget Norrköping, Sweden

Beskrivning

VIDEO WEST FEST @ VÄRMEKYRKAN, LÖRDAG 17 DECEMBER

DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN dj-set
FAR & SON live
SLAGSMÅLSKLUBBEN dj-set

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

Vi har några vänner som bor i Norrköping. Dom har investerat alla sina pengar i en svartbiograf i bakom filmstaden. Fasaden är en videobutik men sen där bakom satt det jämt 100punkare och tittade på zombiefilm.
Det säger sig lite självt att ett sådant bra företagskoncept går i konkurs efter ett par år.

Men vi är ju gamla kompisar så vi kommer att ha en STÖDFEST för dom den 17december så dom kan lämna nycklarna i låset och elda ner hela affären med gott samvete.

► DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN kör sitt enda dj-set med alla.

► SLAGSMÅLSKLUBBEN kör hela jävla högen i dj-båset.

► FAR & SON bjuder på några låtar från sin kommande EP som går under arbetsnamnet Rar & Son förskräckliga droger EP. Far&Son här i ett hett samarbetet med Zip & Rar.

ALLA PENGARNA VI FÅR IN GÅR OAVKORTAT TILL VIDEO WEST FÖR ATT BETALA DERAS SKULDER HOS KRONOFOGDEN. ALLA MEDVERKANDE GÖR DETTA HELT IDEELLT EFTERSOM VI ÄR POLARE MED FRANKO OCH ERKY.

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

Tid: 22-03 | Lör 17 dec
Plats: VÄRMEKYRKAN (foajén/källaren), Holmentorget Norrköping.
18 år
Förköp: 150 kr [finns på Greencha och Café Hörnet (Kalle Östmans nya cafe som tidigare hette Sköna Snubben och Broadway Express]

BILJETTERNA GÄLLER FRAM TILL KL 00.00.
BILJETTERNA KOMMER ATT FINNAS TILLGÄNGLIGA F.R.O.M TORSDAGEN DEN 8 DECEMBER. BEGRÄNSAT ANTAL SÅ KÖP I TID KOMMER GARANTERAT BLI UTSÅLT.

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

Arrangörer: Lucky You, Karateklubben Events, Den Svenska Björnstammen och Slagsmålsklubben.

1 kommentar:

  1. I Video Wests ära, pompa och ståt! När jag var 15 bast praktiserade jag hos dem. Mina arbetsuppgifter gick ut på att organisera porren efter namn i kronologisk ordning, städa toaletten samt luncha på flipperspelet. Kommer således att utföra min ideella insats och köpa en biljett! Fet grej!

    SvaraRadera