Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 26 december 2011

Ciggdansen på Spotify

Låten "Ciggdansen" med Far & Son finns numera på Spotify. Du kan klicka på Panik-bilden i högerspalten på den här bloggen om du scrollar ner. Där står det "Tre singlar med Far & Son". Eller klicka här. Jag är osäker på om låten någonsin funnits på Spotify tidigare. Jag vet inte riktigt vad som hände när vi skulle släppa låten. Minns det som att det var ett och annat som "sket sig" och "ballade ur" på olika sätt. Låten blev med tiden något av en "sleeper hit" i alla fall och har numera hundratusentals "views" på Youtube.

3 kommentarer:

  1. Den har funnits där etr tag!

    SvaraRadera
  2. Det har funnits där ganska länge jag har iallfall lyssnat på den där ett bra tag!

    SvaraRadera