Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!

Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KÖPA MIN NYA BOK + PLASTGUBBE!

fredag 17 februari 2012

"Jag är givetvis helt emot varenda ord som Far & Son säger, men deras musik är bland den fetaste som finns."

Bloggen "Spetsen" har skrivit skrivit en ganska lång text om Far & Son här. Läs!

Spelningen jag nämnde i förrgår är flyttad till 3:e mars. En lördag alltså. Bättre!

Attenda Facebook-eventet här!

Ni som OSA:t står kvar. Ni som ännu inte OSA:t (obligatoriskt) gör det här!



Arrangören hälsar: 18 års-gräns, men om du är under 20, kom innan 23.30.

1 kommentar:

  1. Haha, tack för reklamen. Hoppas du inte är alltför sur över att Frej fick ta upp större delen av inlägget. Du är ju också jättesöt.

    SvaraRadera