Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 8 februari 2012

En kul blogg



Johannes Nilssons nya blogg innebär riktigt rolig läsning. Spana in textutdraget nedan, där han pratar om sin debutroman "Recension" och surfa sedan in på: http://schipperke97.wordpress.com

Den där totala muren rände jag in i när jag slutligen plockade upp mitt egna exemplar av ”Recension” och försökte läsa eländet igen. Skammen blossade snart på mina kinder, och efter inte mer än två, tre sidor slängde jag den ifrån mig i avsky och äckel. Observera att jag inte uttrycker mig i några målande överdrifter nu, snarare tvärtom: skammen var så stark att den tog sig fysiskt uttryck på ett sätt jag knappast känt sedan puberteten; andnöd, prickar för ögonen, yrsel, illamående. Tänk att du är fjorton år gammal och blir nobbad av tjejen du är kär i vilket går ut över skolans högtalarsystem samtidigt som du tappar byxorna och bajsar på dig medan din dagbok råkar hamna på overheadprojektorn i samma ögonblick som din stora, feta, grekiska morsa kommer in i klassrummet för att se till att du har rena kalsonger på dig. DEN känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar