Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 8 september 2011

Min favoritaffär


Ett stenkast från min lägenhet ligger butiken Larrys Corner. Det är mitt stammisställe och jag har blivit nära vän med ägaren. Jag har ritat logotypen som föreställer Larrys ansikte. Larry är rösten i Paco-teasern och i affären kan man köpa mina böcker och min talkshow-DVD. Larry släppte min senaste skiva och vi hade releasefesten i hans butik. Är du i Stockholm så titta in på Grindsgatan 35.

3 kommentarer:

  1. va bor du där haha jag ska precis precis i närheten av dit imorgon. ska checka in butiken då

    SvaraRadera
  2. öppettiderna rimmar illa. kan se butiken från fönstret här nästan, men han har inte öppet när jag är ledig

    SvaraRadera
  3. Jag julklappshandlar hos Larry, hans shop är the shiznit!

    SvaraRadera