Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!

Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KÖPA MIN NYA BOK + PLASTGUBBE!

måndag 26 september 2011

Köpt på mässan



En bok jag köpte på Bokmässan var "Största möjliga allvar" av Gunnar Krantz. Jag läste på tåget hem och fortsatte sedan läsa i sängen tills den var slut. Jag diggade den. Det är en bok om hur dom alternativa serierna började växa fram i Sverige på 80-talet. Allting är berättat mycket subjektivt (det enda raka) genom korta texter samt foton och serier från den tiden. Gunnar gick i bräschen för den självbiografiska seriekonsten i Sverige.

1 kommentar:

  1. Jag vägde den i handen men slog inte till. Nästa gång..

    SvaraRadera