Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 16 september 2011

...även surrealismen får sig en känga.

Jag tycker illa om fantasy, science fiction, mystik, skräck med övernaturliga inslag, "historiska" verk, surrealism, John Aijvide Lindkvist, Alan Moore, Neil Gaiman, J.R.R. Tolkien, Hayao Miyazaki, J.K. Rowling, C.S Lewis, David Lynch, vampyrer, zombier, varulvar, levande mumier, gud och spöken.

Idag berättade jag det i radio.

Lyssna på det klippet här!

Är man ute i god tid kan man lyssna på hela timmen jag medverkar i P3:Populär den här veckan.

Klicka här och klicka på senaste sändningen eller 16:e september om du är sent ute.

2 kommentarer:

  1. Tacka vet jag realistiska berättelser om antropomorfa popcorn!

    SvaraRadera
  2. Undantaget jag nämnde: När det handlar om humor.

    SvaraRadera