Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 20 september 2011

Jag har börjat jobba med bokomslaget



Första steget är att bläddra igenom min stora boksamling för att hitta inspiration. Jag har genom åren bunkrat upp med ett eget bibliotek bestående av böcker med bilder av...

godis, skämtartiklar, leksaker, dator/TV-spel, tecknad film, flipperspel, serietidningar/seriesidor, tuggummi, läsk, samlarkort, fyrverkeripjäser, mönster, frukostflingor, antika mexikanska manuskript, tändsticksaskar, brädspel, kartor, informationsgrafik, bokomslag, posters, reklam, formgivning, typografi och trycksaker i modernistisk, konstruktivistisk, futuristisk och art decco-stil samt en del monografier om olika konstnärer, illustratörer och formgivare jag uppskattar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar