Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 21 september 2011

Detta vill jag göra på Bokmässan

Imorgon åker jag till Bokmässan i Göteborg. Detta är mitt schema:

Torsdag: Galago-fest
Tid: 21:00 - 03:00
Plats: Lagerhuset, nära Järntorget

Fredag: Världens Ende-fest
Tid: 20:00 - 02:00
Plats: Galleri Oro, Karl Johansgatan 146

Lördag: Jag signerar mina böcker, skivor m.m.
Tid: 16:00 - 17:00
Plats: Galagomontern (A01:40) på Bokmässan - Bok & Bibliotek, Svenska Mässan

På söndag åker jag hem halv fem på eftermiddagen. Jag kommer att vistas runt seriedelen av mässan alla dagar, med Galago-montern som epicentrum. En annan grej jag inte vill missa är Liv Strömquists och Mats Jonssons seminarium kl. 14:00 på lördag i F2 på mässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar