Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 28 september 2011

Förhandshypen i Amerika



För ganska längesen lät jag översätta dom första 20 sidorna av min kommande bok till engelska. Jag satte ihop ett fansin som bär namnet "Hobby #1". Jag har haft med fansinet på ett par mässor utomlands. De Galago-medarbetare som var på årets MoCCA i NY hade också med några ex. Jag tror att upplagan har varit på ca 20-50 exemplar totalt. Jag har tidigare länkat till en bloggare som gillade serien och här kommer en till.


Jesse Lonergan skriver på sin blogg:

"This is the story of remembrance of a friend who has died and is moving and hilarious at the same time."

Wow! Jag har fattat att folk tycker att denna serie är "moving", men kul att den även kan vara "hilarious" samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar