Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 30 juli 2012

Tecknade serier om hiphop och hackare


Ed Piskor är chäf. Han är i min ålder och är intresserad av samma saker som jag. Jag fick just hans nya serieroman "Wizzywig" i brevlådan. Den handlar om hackare på 80-talet.

Just nu tecknar Ed på ett nytt projekt som handlar om hiphopens historia. Det har gjorts en del försök att skildra hiphopkultur i tecknade serier. Ed Piskor är den som gjort de mest välgjorda serierna i denna genre hittills.

Man kan läsa hans nya serier gratis på nätet via Boing Boing.


Klicka för större!

2 kommentarer:

  1. Jag beställde boken "osedd"/grisen-i-säcken på din rekommendation. Är inte besviken! Du borde ha affiliate-länkar till Adlibris, om det finns!

    Förresten, jag har förstått att du är en anhängare av "snax" och snabbmatskultur - denna lista kanske kan vara av intresse?

    http://www.ranker.com/profile-of/secret-menu-items

    SvaraRadera