Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!

Nu går det att köpa min nya bok + plastfigur! Bara 235:- inklusive frakt! Köp den här!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KÖPA MIN NYA BOK + PLASTGUBBE!

måndag 30 juli 2012

Tecknade serier om hiphop och hackare


Ed Piskor är chäf. Han är i min ålder och är intresserad av samma saker som jag. Jag fick just hans nya serieroman "Wizzywig" i brevlådan. Den handlar om hackare på 80-talet.

Just nu tecknar Ed på ett nytt projekt som handlar om hiphopens historia. Det har gjorts en del försök att skildra hiphopkultur i tecknade serier. Ed Piskor är den som gjort de mest välgjorda serierna i denna genre hittills.

Man kan läsa hans nya serier gratis på nätet via Boing Boing.


Klicka för större!

2 kommentarer:

  1. Jag beställde boken "osedd"/grisen-i-säcken på din rekommendation. Är inte besviken! Du borde ha affiliate-länkar till Adlibris, om det finns!

    Förresten, jag har förstått att du är en anhängare av "snax" och snabbmatskultur - denna lista kanske kan vara av intresse?

    http://www.ranker.com/profile-of/secret-menu-items

    SvaraRadera