Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

fredag 20 juli 2012

Arkiv Samtal... live! + rappshow!

I slutet av sommaren (31:a augusti) kommer jag att spela in en podcast live inför publik. Det blir i Göteborg på klubben Full Clip (på Henriksberg). Först pratar jag med Aggro och publiken får ställa frågor. Efter "Arkiv Samtal Live", kör jag en rappkonsert. Efter det uppträder Nils >>Henry "Kung 'Nisse' Henry" Bowers<< Jansson.


Det är mer än en månad tills dess. Ikväll ser ni mig rappa på Mascot i Malmö ca 22:30-23:30. Imorgon lägger jag upp ett nytt avsnitt av min podcast.

1 kommentar: