Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 24 juli 2012

Ljud-vinjetter sökes!


I första avsnittet av min podcast efterlyste jag en ljudvinjett till inslaget "Välj drycken". Nu har Jonathan Jörnfalk skickat en fin jingel till den, som jag kommer att använda i kommande poddar.

Om du som läser vill göra en egen jingel behöver jag sådana till inslagen...

* "Jag har fått post"

* "Recensionen"

* "Dagens gäst"

Skicka 15-sekunders-filer till arkivsamtal@simongmail.com

Sandro Müntzing har fått mycket beröm för signaturmelodin som han gjorde till Arkiv Samtal. Lyssna på hans låtar på Spotify här!

Bilden ovan bygger på et foto jag tog när jag och Sandro besökte Degeberga samlarmarknad för två år sen.

2 kommentarer:

  1. behöver du fortsatt fler vinjetter? maila mig i såfall dianadianadiana@hotmail.com
    "everydia" på youtube /diana

    SvaraRadera
  2. Finns det någonstans man kan få tag på arkiv samtal introt? Jag skulle vilja ha den som ringsignal till mobiltelefonen!

    SvaraRadera