Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

torsdag 12 juli 2012

Hatgubbar i 3D!



Dessa figurer har jag plåtat på två olika loppisar jag besökt i veckan. Det verkar röra sig om en sorts tiggar-sparbössor. Något i stil med dricks-skålar för hemmet som jag gissar var vanligt förr. Hade gärna sett en coffetable-bok på temat.

Jag är för övrigt otroligt förtjust i old school-skämtet "så fattig att man tvingas klä sig i tunna istället för kläder".

1 kommentar:

  1. En annan favorit: Så fattig att jag skriker när jag skiter.

    SvaraRadera