Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 21 juli 2012

Idag: Arkiv Samtal del 2!

Nu kommer avsnitt två av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Andra gästen i programmet är min före detta P3-kollega och kompis Maja "Festa med killar" Asperö Lind. Här håller hon upp ett party-glas med en onämnbar drink.


Vi pratar om sex, barnprogram, tramsar oss och imiterar olika dialekter.

Mailadressen jag nämner i programmet är: arkivsamtal@simongmail.com

2 kommentarer:

  1. Avslutningen är briljant, liksom hela podcasten.

    SvaraRadera
  2. Mycket bra pod!
    Apropå avslutningen med "inte klippa", så håller jag med. Strunta i att lägga tid och energi på att försöka redigera, allt ni sa var helt klart värt att få avlyssnas!
    Fortsätt skapa, för är man ej kreativ varje dag då riskerar hjärnan att krympa ihop som en soltorkad tomat!
    ;•P

    SvaraRadera