Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 8 april 2011

Wow! "Fanart"!



Kim W Andersson är gästlärare på serieskolan i Malmö "as we speak" och han passade på att fota den här teckningen av Robert Petterson och Robin Larsson. "Skoj!" säger jag om detta. Två mycket lovande serieskapare. Jag köpte Robins fansin på en seriefestival och uppskattade det mycket.

Låten som åsyftas är nog denna. Lyssna på "Simme" på Spotify genom att klicka här!

3 kommentarer:

  1. Haha! Kul att du gillade den :)

    Måste bara nämna att jag ser sjukt mycket fram emot färgboken. Dom snuttar jag sett i Rockymagasinet har gjort att jag aktivt hållit mig undan från att läsa flera, så att jag inte spoilar bokupplevelsen.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Det är rätt inställning!

    SvaraRadera
  3. haha "nog"! jag tror att du kan vara säker på att det är den låten det refereras till ;)

    SvaraRadera