Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 25 april 2011

Grov komiker

Jag var ute och söp lite grann i helgen med bland andra Kim W Andersson och Jesper Rönndahl. Dom tipsade mig om en "grov komiker" (jag tror att dom pratade om Ulrika Ellemark) som ska uppräda på El Mundo idag. Jag spelar ofta tuff och frågade hur grova skämt denna komiker brukade dra. Jag är liksom så härdad. Jesper frågade vad jag ansåg vara grovt.

Jag drog mig till minnes en nätkonversation jag haft med Pontus Lundkvist och svarade att jag tycker att det börjar bli grovt när man skämtar om att mannen som hjälpt en att hitta tillbaka till sig själv och våga leva och älska igen efter att blivit utsatt för incest som barn i själva verket systematiskt våldtagit ens lilla dotter under alla år man levat tillsammans... där tycker jag det börjar bli grovt.

Jesper svarade att riktigt så grova skämt brukar hon inte dra, men det var grovt i alla fall.

Om en och en halv timme börjar showen, jag ska gå dit och kolla.

Dagens Paco hittas här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar