Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 28 april 2011

24 timmar i Malmö

Nu har jag kommit hem från Malmö. Hann med att supa loss med såväl släkt (min mamma och brorsan) som serietecknare (Micke Sol och Frida Ulvegren). Ikväll ska jag gå på En litterär och konstnärlig afton med hedersmannen Joakim Pirinen. Det sjuka är att jag såg hans dubbelgångare i morse. En hantverkare som klev ur en skåpbil på Råggatan.

Glöm inte att delta i remix-tävlingen av Paco-låten. Klicka här!

2 kommentarer:

  1. fan vad jag gillade 120 dagar! den är grym! synd att den tog så kort tid att läsa bara! bara för den var så grym! bäst är ju frejs händer!!!! hahahhahhah!

    SvaraRadera
  2. Tack! Nästa bok kommer att ta längre tid att läsa.

    Jag har redan berömt dig för din bok tillräckligt?

    SvaraRadera