Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 26 april 2011

Jag som trodde att det var svårt att provocera i dessa dagar

Komikern igår var inte grov, men jag skrattade i alla fall. Hon "testade lite nytt material" och körde ett helt set om smileys. Höjdpunkten på kvällen var dock när en annan komiker skämtade om Dalai lama. En släpp-in-färgen-kärring i publiken lackade ur fullkomligt och skällde ut komikern efter noter. Hon hävdade att Dalai lama gjort mycket mer för världen än komikern, så det var bäst att han bara "la ner" skämten om denne upplyste människa.

Nu hoppar jag snart på ett tåg till Malmö för att rappa på ett privat evenemang. Kommer tillbaks till Stockholm redan imorgon kväll.

Fridens liljor


Pssst! Glöm inte Paco - ett judo-popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar