Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 11 januari 2011

Mästaren

Jag sitter just nu på Wawee coffee. Anna sa att Wawee lär ha Sydostasiens bästa kaffe, så jag gick hit. Innan vi skildes åt frågade jag var hon läst detta om Wawee. Hon svarade att det var dom själva som hävdade att deras kaffe var godast.

Detta fick mig att tänka på en kompis som var på en lägenhetsfest. En kille på festen kallades för Mästaren, men verkade trots detta namn vara något av en förlorare. När Mästaren stod och kräktes i hallen frågade min vän någon annan festdeltagare varför den där killen kallades för Mästaren. Självklart var det Mästaren själv som hittat på sitt smeknamn.

3 kommentarer:

  1. kräkas i korridoren, en riktig mästare.

    SvaraRadera
  2. Michael Jackson döpte väl sig själv till "King of pop". Ingen annan vid sina sunda vätskor skulle fått för sig tanken.

    SvaraRadera
  3. "King of pedo" hade varit tuffare. Speciellt om han fortsatt att neka till anklagelserna trots sitt egenkomponerade smeknamn.

    SvaraRadera