Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 9 januari 2011

Lika som bär

Jag läste Staffars Serier-Staffans årssammanfattning och hajade till. Enligt honom var en av årets bästa amerikanska seriealbum skapat av Mat Johnson och Simon Gane. Nu har ju Mats Jonsson och Simon G jobbat hårt hela förra året på att bli det nya radarparet på den amerikanska seriescenen. Nu kommer vi att bli ihopblandade med några jävla Vertigo-tecknare. Då syftar jag inte på Edenborgs förlag. Förvirringen är mogen.

4 kommentarer:

  1. ännu mer förvirring: http://www.simong.se/

    SvaraRadera
  2. Vad får dig att tro att det där inte är min hemsida?

    SvaraRadera
  3. HA! "Hemsidan innehåller detaljerade beskrivningar av egna hobby-projekt, ofta med microkontrollers inblandade."

    Ny startsida tror ja

    SvaraRadera
  4. gillar hans bokrecensioner under "lästa böcker"

    SvaraRadera