Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 31 januari 2011

Färger

Färgkombinationer jag gillar

Brunt och rosa
ljusblått och brunt
mossgrönt och beige
rött och blått
ljusgul rosa och vinrött

Två färger är det ultimata. På halvgult papper. Ibland kan man krydda upp mixen med en tredje färg, men det blir nästa alltid fulare. När det gäller kläder och mat har jag en annan smak. Det jag just skrev om gäller trycksaker och "desktop publishing"

2 kommentarer:

  1. jag är nästan helt säker på att jag såg dig i Lund idag! du gick över ett torg med en man som var äldre än du, låter detta bekant? hur som helst. jag ville rycka tag i dig och påpeka hur mycket din musik har inspirerat mig till min egen musik och tagit mig igenom många långa nätter, men chocken av att se dig+min attackhosta fick mig att avstå. så nu skriver jag ner allt här i stället, och lovar att rycka tag i dig nästa gång jag ser dig. ha det bra!

    Cajsa

    SvaraRadera
  2. Ah, vad skoj! Den äldre mannen var min far. Härligt att du gillar mina grejer.

    SvaraRadera