Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 22 mars 2013

På tisdag reser jag till Småland. Möt mig där.



Är du i närheten, så kom och träffa mig klockan 15-17:30. Det skulle vara kul!

"Ja, du läste rätt. På påsklovets andra lediga dag så kommer serietecknaren, radiomannen och musikern Simon Gärdenfors till biblioteket för att prata om sina serier och för att hålla lite workshop. Detta kommer att bli för jäkla bra så vi vill att du anmäler dig så vi kan fixa fram till pennor och papper tills på tisdag. maila till joakim.granlund ATT vaxjo.se så blir allt toppen. Vi ses!"

Läs mer här!

2 kommentarer:

  1. Fran Trinidad till Vaxjo. Det ar omvaxling som ger livskvalitet.

    SvaraRadera
  2. I'm not sure where you're getting your information,
    but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for magnificent information I was looking for this information for
    my mission.

    My web blog :: voyance en direct

    SvaraRadera