Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 12 mars 2013

Jippi! Jag vann! Tack alla som röstade!





"Vinnarna i Stora läsarpriset 2012 har utsetts och fem pristagare har röstats fram av er läsare!

Vinnarna i årets kategorier är:

Årets roman: Jonas Gardell – Torka aldrig tårar utan handskar: Kärleken
Årets debut: Sami Said – Väldigt sällan fin
Årets diktsamling: Göran Sonnevi – Bok utan namn
Årets barn- och ungdomsbok: Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg – Eld
Årets tecknade serie: Simon Gärdenfors – Död kompis

Prisutdelningen sker på Stockholms stadsbibliotek den 27 mars klockan 18:00.
Inbjudan och information kommer inom kort."

Läs mer här!

Just nu sitter jag i en bil med trasigt hjul på landsbygden i Trinidad. Farsan körde in i en kant och vi väntar på ett nytt hjul från biluthyraren. Beräknad tid: 3-4 timmar. Tur i oturen: jag har lyckats hitta snylt-wifi!

En sak till: "Död kompis" köper ni billigast här!

2 kommentarer:

  1. klipp den på pressbyrån för 119:- samtidigt som du köper morgonkaffe o snus istället!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Verkligen välförtjänt!

    SvaraRadera