Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

måndag 4 mars 2013

Jag: trendspanare

För ett halvår sen skrev jag ett blogginlägg med rubriken "Nästa stora mattrend: Kejsarflugsvamp". Läs inlägget här!

Idag såg jag att en av mina bloggläsare skrivit "Du verkar onekligen ha blivit sanspådd i din profetia, svampen i fråga serveras nu tydligen på Sveriges bästa restaurang."

Restaurangen som plockat upp kejsarflugsvampen är Frantzén/Lindeberg. 2010 tilldelades den som en av fyra restauranger i Norden två stjärnor i i Michelinguiden.

Här skriver bloggen GourMa om rätten med kejsarflugsvampen. Att ta kort på mat med blixt ger lite samma effekt som kombinationen mat/VHS-kamera.

2 kommentarer:

  1. Roligt att du uppmärksammat detta!

    Bilden är tyvärr inte 100-procentig, men är faktiskt tagen utan blixt :-)

    SvaraRadera