Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

söndag 17 mars 2013

Jag pratar i Lund imorgon. Alla är välkomna!



Klicka för större info!

Nu är jag i Lund och imorgon ska jag prata om serier här. Kom och kolla! Daniela Wilks är också gäst och jag gillar hennes serier väldigt mycket. Det kommer att bli skoj.

2013-03-18 Må Föredrag: Litterär afton om den grafiska romanen
Tid, plats 19:00 - 21:00, SOL-centrums foajé

Simon Gärdenfors, Serietecknare, författare till bl.a Död kompis (2012) och Daniela Wilks, Serietecknare, författare till bl.a Banglatown (2011)

i samtal med Nina Ernst, Doktorand i litteraturvetenskap vid SOL-centrum

Inträde: 40 kr eller medlemskap i LLS 2013, Studenter: 20 kr

Länk till Språk- och litteraturcentrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar