Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 11 april 2012

Pågående konstprojekt: 104 av mina att-göra-listor

Jag har sparat mina att-göra-listor sen 2002. I början fanns inget syfte, jag sparade dem enbart p.g.a. mina anala tendenser. Förra året föreslog David Liljemark att jag skulle se det som ett konstprojekt. Jag tänkte "varför inte?". Vad ni ser nedan är A4-papper med långsiktiga planer och 1-4 sidiga A6-listor med kortsiktiga ärenden. Klicka för större bilder.


Långsiktiga planer.


Kortsiktiga ärenden. Detta är de vikta listorna som är 1-4 sidor per papper.

Nedräkningen tills man kan köpa min nya bok på nätet är i full gång. Nu är det bara... 4 dagar kvar.
Klicka här för att förhandsboka på Bokus!

7 kommentarer:

  1. Man kan väl inte förhandsboka? bara bevaka? Ser så fram emot dina serier i färg!

    SvaraRadera
  2. Du har nog rätt. "Bevaka" är inte samma sak som att "boka".

    SvaraRadera
  3. Boka en bok, nä det går nog inte. Beställde hem ditt gamla verk Simons 120 igår! Får bli en aptitretare innan jag läser den nya. Tack för go rap!

    SvaraRadera
  4. Du kan ställa ut dom på galleri

    SvaraRadera
  5. Ny konsthall i Tensta! Hint hint

    SvaraRadera
  6. Utställning är en bra idé, men jag kanske borde vänta några år tills samlingen blir ännu större.

    SvaraRadera
  7. På CDON kan man faktiskt "boka" boken.

    http://cdon.se/böcker/gärdenfors,_simon/död_kompis-17460825

    SvaraRadera