Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

lördag 28 april 2012

Ikväll: Relasefest för min bok. Idag: Jag pratar och säljer böcker på Kulturhuset.

Foto: Olle Stjerne

Okej! Kom och se mig och Bromander prata live kl 14 idag i Studio 3 i kulturhuset.

Jag signerar böcker efter det kl 15-16 vid Egmonts bord på SPX på våning 3 i Kulturhuset.

19-03 har jag releasefest på Bar Brooklyn. Kom och festa. Gratis öl om man kommer tidigt.

Nu måste jag dra! Vi synes!

1 kommentar:

  1. kalas! finns det någon lista att skriva upp sig på ikväll om man inte är 20 år fyllda? eller kommer man bara inte in då?

    SvaraRadera