Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 29 april 2012

Jag kräktes fem gånger under min releasefest


Jag hade otur igår. Tror att det berodde på fisken jag åt innan festen. Eftersom jag inte är hundra på vad som orsakade min magsjuka/matförgiftning, vill jag inte ut:a restaurangen, men jag är rätt säker på att det var fisken.

Jag hann spela några omgångar Pac-man, Frogger och Star Trek-flipper innan gästerna kom. Signerade som en vettvilling i några timmar. Vid 22-snåret var jag tvungen att gå ut och spy. Jag gick tillbaks och signerade, men efter tredje vågen av akut illamående gav jag upp. Kastade upp två gånger på vägen hem, varav den sista var en kombo av galla och nära döden-känslor.

Tack till alla som kom i alla fall. Det var kul så länge det varade. Aggro och Jocke Boberg spelade fina melodier.

Om du inte hann få din bok signerad så finns det en chans idag också. Jag kommer att signera och sälja böcker vid Egmonts bord på seriefestivalen i Kulturhuset idag, söndag.

Sitter en hel timme och signerar 14-15 idag. Kommer vara där en stor del av tiden utöver detta också. Öppet 11-17. Egmonts bord ligger långt in i lokalen på tredjevåningen och vänster sida av rummet.

Synes!

2 kommentarer:

  1. Det här var lite roligt:

    "Död kompis (Inbunden)
    av Simon Gärdenfors, Simon Gärdenfors"

    -- Adlibris-sidan för boken.

    Finns det två Simon G?

    Och, en annan fråga, varför har du bytt förlag?

    SvaraRadera
  2. Adlibris är förvirrade. Först stod det inget namn alls. Nu två.

    Jag gjorde en lista med önskemål om hur boken skulle utformas och lite annat. Hade kontakt med 4 förlag. Det förlag som kunde uppfylla flest av mina önskemål fick äran att ge ut den åtråvärda boken.

    SvaraRadera