Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 10 juli 2013

Vi drömde om videofilmer



Klicka för större bilder!

Jag har grävt fram ännu mer gammal analia. Här har jag och några kompisar tillverkat våra drömmars katalog över videofilmer. "Vidio Kameran". Vi gick i lågstadiet. Det mesta var filmer som vi fantiserade om att hyra eller äga på köpvideo, men vi hittade även på en del egna titlar.



"Nisse // Inspelad 1987 // röst peter harry son"



"Shazam // inspelad 1975 // röst rolonik"



"He-Man // inspelad 1988 // röst harry"



"Död! // Inspelad 1981 // huvud roll hohon"



"August // röst rolf // insplad 1986"

Notera att August även gjorde rösten till "Flygande masken" och spelade huvudrollen i "Mordet".

1 kommentar:

  1. Men... Varför var du tvungen att förtydliga "Mordet"? Jag tyckte det stog MORDBT som i MORDBOT som i EN ROBOT SOM MÖRDAR. Det var en fantastisk historia ända fram till att du raserade den.

    SvaraRadera